Nieuws!

19-04-2014 07:17

Januari de laatste keer dat ik geschreven heb. Ik schaam mij diep. Maar zoals ik toen al schreef is het moeilijk steeds iets nieuws te verzinnen. Van de week dacht ik aan onze komende tripje naar Holland en dan merk ik dat ik daar zin in heb maar dat ik op zie tegen het vertellen van ons verhaal. Dat klinkt gek maar ik ben moe van ons avontuur. Ook wel eens van het avontuur in de praktijk maar ook van het vertellen ervan. Het blijft voor de buitenwereld nog altijd interessant. Verhuizen naar een ander land, nieuwe taal, nieuwe cultuur en ga zo maar door. Maar na bijna 2 jaar heb ik behoefte aan een antwoord als ja, goed en bij jullie? ...op de vraag hoe het is in Zweden??? Dat klinktmisschien onaardig maar zo is t niet bedoeld. 

Ja, volgende week gaan we een weekje naar ons vaderlandje. De kids hebben er vreselijk zin in en hebben hun afspraken al gepland. Merel zei laatst dat het nu 50% hier en 50% NL is. Dus we zijn al op de helft. Goede score. Eva heeft haar draai echt wel gevonden. Heeft een enorm leuke klas en een heel hecht vriendinnenclubje. Verder zeurt ze als een echte puber om haar brommerrijbewijs en een scooter. Is ook handig voor jullie want dan kan ik mijn eigen gang gaan. Hier mag je dus al op je 15de gaan brommerrijden. Van de zomer gaat ze weer werken in het Nils holgersson park hier ongeveer 10 km vandaan dan is  het inderdaad handig als ze daar zelf naar toe kan gaan. 

We zien wel even. 

 

Verder hebben we voor de meeste al wel bekend maar wel goed nieuws! Rob is sinds eind januari alweer aan het werk! Vorige week een verlenging van een half jaar gekregen dus dus dat is enorm fijn. Het is absoluut geen droombaan. Hij is procesoperator. Hij staat aan een machine die een onderdeel maakt voor mercedes. 

 

Contact

Robsasjaenkidsinzweden Vimmerby
Zweden
famnijdam5@gmail.com